Bútor / tárgy
IVANKA ConcreteGenezis ruhakollekcióKét évnyi kutatás‐tervezés, valamint egy évtizednyi szakmai tapasztalat áll a „beton márkaneveként” ismert IVANKA első ‐ ConcreteGenezis névre keresztelt ‐ ruhakollekciója mögött. A darabok (ruhák, táskák és ékszerek) letisztultak, mégis határozott karakterrel bírnak: mind anyagukban beton, borjúbőr és a saját fejlesztésű beton -textil mind színválasztásukban (szürke árnyalatai) az IVANKA beton iránti szenvedélyét testesítik meg.
Organ Jewellery kollekcióKözel két éves fejlesztés eredménye lett a világon egyedülálló, innovatív beton-‐textil, amely megfelel a hordhatóság alapkövetelményének; egyszerre hordozza magában a textilek hajlékonyságát és könnyedségét, valamint a beton esztétikáját, textúrájában pedig leginkább a bőrre emlékeztet. Valódi beton köszön vissza a kiegészítőkön: a borítéktáskák (clutch‐ok) fedőlapjára applikált vékony betonlemezek egyszerre szolgálnak dekoratív elemként és a bőrrel organikus kombinációt alkotva a táskák alapanyagaként; az Organ Jewellery kollekció beton medáljai pedig öt emberi szervet (szív, tüdő, gyomor, vese, máj) formáznak a realisztikus megjelenés helyett geometrikus vonalvezetéssel. ConcreteGenezis kollekcióA ConcreteGenezis kollekció megalkotásakor a városi nő archetípusa szolgált inspirációként: egyszerre erős és törékeny, maszkulin, mégis bátran éli meg nőiességét. A kollekció minőségét a 10 éves tapasztalat, valamint a szakmai partnerek garantálják: a darabok a legnagyobb divatházaknak (Valentino, Givenchy vagy Marc Jacobs) beszállító Kézmű Nonprofit Kft. gyáraiban készülnek. A kollekció – és egyben az IVANKA fashion divíziója – a párizsi divathét keretében rendezett Tranoi szakmai vásáron mutatkozott be 2012. szeptemberében és mind a nemzetközi sajtó, mind a szakmai közönség részéről meleg fogadtatásban részesült. OurStyle Boutique MOM ParkA hazai vásárlók a Concrete Genezis darabjaival az OurStyle Boutique MOM Parkban nyíló exkluzív pop up store-jában találkozhatnak először. Az OurStyle Magyarország egyik első online divatüzlete és elévülhetelen érdemei vannak az itthoni tervezők népszerűsítésében. Budapest különböző bevásárlóközpontjaiban nyíló átmeneti boltjaik )”pop up store‐jaik”) szervesen illeszkednek a nemzetközi kereskedelmi trendekbe, a MOM Parkban nyíló, válogatott márkákat kínáló üzletük pedig olyan különleges közeget biztosít a Concrete Genezis darabok premierjének, amelyre örömmel mondott igent az IVANKA. IVANKAAz IVANKA‐t a fiatal házaspár ‐ Ivánka Katalin és Ivánka András ‐ 2002‐ben azzal a nem titkolt céllal alapította, hogy a multifunkciós nyersanyag, a beton, felhasználási spektrumát tágítsák és újraértelmezzék. A kis családi vállalkozás egy garázsból indult és mára "a beton márkaneve" lett, részvénytársasági formában működő, számos nemzetközi díjjal és elismeréssel rendelkező, tervezőstúdió és gyár. Termékeik a világ számos országában kaphatóak; ügyfeleik között pedig olyan márkákat tudhatnak, mint a Vodafone, a londoni Liberty áruház, a Bang&Olufsen, a Levi's, az Andaz by Hyatt vagy éppen az Oakley. Képek forrása: Press Még több képért kattintson ide! Címkék:
KAPCSOLÓDÓ ANYAGOK
Divat és építészet
Átadták hivatalosan is a Gombold újra! Divat a magyar! öltözéktervezési pályázat nyertes pályamunkájáról készült falfestményt.
Gombold újra! Divat a magyar
Idén második alkalommal írták ki a „Gombold újra! Divat a magyar” öltözéktervezési pályázatot, melynek bemutatója 2012. március 31.-én lesz.
Építészet és divat
A tél közeledtével figyelmünk egy olyan tervező felé fordult, aki az éjszakai város színeiből, építészeti sajátosságaiból merített ihletet. |
TOVÁBBI ÍRÁSOK A TÉMÁBAN LEGFRISSEBB ÍRÁSOK LEGOLVASOTTABB ÍRÁSOK KATEGÓRIÁK |
|
||||||