Lakberendezés
Lakberendezés  »  Lakberendezési tippek  »  Megújuló Nespresso Boutique

Megújuló Nespresso Boutique

Szép Házak
A Nespresso méltó helyszínt választott exkluzív mintaboltjának: egy patinás palotát az Andrássy úton. A megújult üzlet hamarosan megnyitja kapuit.

Az Andrássy úti Nespresso Boutique és szolgáltatásai


Az Andrássy úti Nespresso Boutique a márka hazai bevezetésével egy időben, 2006 januárjában nyílt meg. Bár a cseh, magyar és lengyel piacra egyszerre lépett be a márka, a régióban elsőként hazánkban bővül a Nespresso Boutique. Megduplázódott eladóterével a budapesti mintabolt 2011 augusztusára a közép-kelet-európai Boutique-ok zászlóshajójává válik.

Az 1884-ben épült neoreneszánsz bérpalotát Bukovich Gyula tervezte, akinek a nevéhez a Földművelésügyi Minisztérium monumentális tömbjének megalkotása is köthető.

Az üzlet eladótere 90 négyzetméterről 180 négyzetméterre bővül, belmagassága átlagosan 4 méter, de helyenként a 6 métert is eléri.


Az új Boutique-ban továbbra is folyik a Nespresso termékeinek értékesítése. A prémium minőségű kávékapszulákat 6 kasszánál, 4 méter magas, 60 ezer kapszulát felvonultató kapszulafalak előtt vásárolhatjuk meg. 20 háztartási kávégép és a Nespresso professzionális, üzleti felhasználásra szánt modelljei közül választhatunk, melyek mindegyike egy erre a célra kialakított gépfalon mutatkozik be. A kávégépek karbantartásához és a kávézás élményének tökéletesítéséhez szükséges kiegészítők szintén megvásárolhatók a Boutique-ban

A Club Desk az új Club-tagok számára biztosít majd regisztrációs területet, a Piano Bar-ban - a legújabb kávégép modelleket próbálhatjuk ki, míg a Carpe Diem részleg a kávézás „szentélye” lesz. Itt meghitt közegben, kávéspecialisták segítségével ismerkedhetünk a Grand Cru kávéőrleményekkel.



A Nespresso egy Recycling Corner kialakítását is tervezi, a jövőben ennek elhelyezésére is a Boutique-ban nyílik majd lehetőség.

A Nespresso formavilága


Az art deco formáit modern alakzatokkal és anyagokkal ötvöző Nespresso-világot a francia építész, Francis Krempp alkotta meg. A design két egymást kiegészítő, központi eleme a négyzet, mely a márka értékeit, a tökéletességet és egyszerűséget szimbolizálja, illetve az érzékek felfedezését és a kóstolás élményét szimbolizáló kör.

Címkék: 
KAPCSOLÓDÓ ANYAGOK